Thursday, September 29, 2011

Kejohanan Mini Olahraga SMK Kapit 2011

Alhamdulillah... selesai sudah Kejohanan Mini Olahraga SMK Kapit 2011. Hehe secara rasminya aku telah dilantik menjadi pengacara majlis sepanjang kejohanan dua hari ini berlangsung. Sepanjang menjadi mc dalam kejohanan ini aku rasa sangat2 la seronok & hapy sbb salah satu tugasa aku adalah membebel tentang acara yang sedang berlangsung. Memang menjadi kegemaran aku la bila diberi peluang tok membebal hik3. Tapi bebelan aku bukan perkara yang merepek dan mengarut2 ja, semua perkara berkaitan kejohanan ini akau sampaikan. Sepanjang kejohanan ini berlangsung aku langsung tidak mengalami masalah cuma ada la beberapa part yang xbest nak distorykan. Hehe.. biase la tu klo dah keja kena la buat baik. Berita yang lebih menggembirakan lagi adalah berkemungkinan besar aku akan di kekalkan pada posisi mc dalam kejohanan MSSG Kapit 2012 yang mana sekolah aku akan menjadi tuan rumah. Hope prestasi terbaik aku kini dapat dikekalkan dan segala kelemahan pastinya akan aku perbaiki. Kat sini aku sajikan beberapa pic tok tatapan semua. Ahaks... hope semua bergembira ya. ~IMAN BEST ~

No comments:

Post a Comment