Thursday, March 10, 2011

IMAN KEMBALI MAC 2011

Salam Satu Malaysia.

emm.. akhirnya ada juga peluang untuk aku menulis kembali dlm blog aku yg telah bertahun aku tinggalkan. kini aku lebih matang dan dewasa dlm menulis dan mengarang sesuatu perkara. mungkin dgn menulis di blog ne saja akan menenangkan hati aku bila ada kegundahan seperti dahulu. hope semua suka duka, cerita dan informasi dapat aku kongsikan dgn semua pengunjung blog aku. aku xmahu lagi dikenali sebagai seorang yg menulis mengikut perasaan dan maen ikot sedap hati saja. biarlah aku kini lebih matang dan dewasa. mudah-mudahan blog aku akan menjadi wadah ilmiah untuk semua penggemar blog. emm sudah agak lama aku meninggalkan blog ne. baru skg aku teringin menulis kembali setelah 2 tahun aku menyepikan diri. bukan apa sebenarnya mencari kekuatan diri tok menghadapi hari2 mendatang. kini aku sudah bekerjaya. alam sebagai seorang mahasiswa telah aku tinggalkan sebagai kenangan. hanya kerjaya yang menjadi peneman hidupku kini. sangat susah rupanya menjadi seorang yg tak pernah kita fikirkan. begitulah aku. bermulanya dari sini aku akan mengorak langkah menjadi seorang yg xakan dijumpai oleh org laen didunia ini. aku adalah diri aku. terimalah aku seadanya. ~IMAN BEST~

No comments:

Post a Comment