Thursday, March 24, 2011

TERBARU - JOM BACA KISAH2 AKU


Hehe tok maklumat semua aku dah cuba edit sikit2 blog aku ne. Dari buruk kepada yang lebih cantik, kemas & best tok dibaca. Yang lagi penting berinformasi & sentiasa dikunjungi. Aku mengambil frasa 'Epilog Seorang Aku' bagi menggantikan frasa blog aku dulu iaitu 'Takdir Nan Terindah'. Aku mengambil langkah ini tok menjadikan blog aku ne sebagai salah satu pilihan penggemar blog. Aku just tulis apa yang berkaitan dengan aku dan perkara2 yang boleh aku kongsikan. Kini ada yang terbaru di blog aku iaitu "Jom Baca Kisah2 aku" di sebelah kanan atas sekali. Just klik jek mana yang korang nak baca. Hehe di laman ne akan memaparkan semua kisah2 yang aku boleh aku kongsikan. Sekurang2nya ada cita best n berpengajaran yang boleh aku kongsikan kepada semua. Kepada semua pengunjung blog anda kini dialu2kan tok memberi comment yang bernas & kreatif. Klo nak chat pon boleh just tinggalkan msg nnti aku rply la. Hehe kini hanya blog ne menjadi teman tok aku menulis. Apa2 pon aku tetap akan terus menulis kerana itu menjadi kegemaran ku. ~IMAN BEST~

No comments:

Post a Comment