Thursday, July 2, 2009

IMAN KEMBALI


tiba masanya untuk aku mengorak langkah. meninggalkan semua nostalgia yang pahit itu. yang manis2 dsimpan menjadi kenanangan abadi. kini aku kembali dengan keazaman yang baru. bukan hanya untuk pelajaranku tetapi lebih kepada cara hidupku. semoga apa yang cuba aku lakukan ini akan menjadi satu titik perubahan yang abadi dan pasti bagi diriku. aku mengharap agar semua yang mengenaliku terus menyokongku demi sebuah kehidupan yang dicari selamai ini. apakah ketenangan yang ingin dimiliki ini akan terus menjadi miliku selamanya. akan kupastikan segala ilusi menjadi realiti. iman kembali dengan aura baru. menarik hati, mengusik jiwa, menusuk kalbu. semoga menjadi idaman semua. hahaha..motif sangat aku ne. tak pe yang penting aku gembira dan bahagia setakat ini. biar ku tinggalkan jauh2 pekara silam yang menyakitkan hati itu. mulakan kendiri baru dengan wajah baru (walau tetap sama) dengan azam baru, dengan matlamat & wawasan baru. aku adalah kaunselor iman yang best! =)

2 comments:

  1. salam..waduh2..makin melethop la ni..hehe.apapun..truskan perjuangan..demi mncari suatu kepastian

    ReplyDelete
  2. salam...good motivation at all...may ALLAH bless u al da time...:-)

    ReplyDelete