Monday, July 13, 2009

PEMBENTANGAN PROPOSAL LATIHAN ILMIAH

uhu3.. xtau la apa perasaan bila korang berada di kedudukan pelajar2 B&K sem 7 skg ner. mbe ada yg gabra sampai xleh tido mlm atau mbe ada yg dah mula bercakap sorg2 depan cermin tok memahirkan diri bila berdepan dengan pensyarah penilai nnti. tapi aku yakin mmg begini la kot suasana dan keadaan mber2 aku yang lain. sume mula menggabrakan diri. kecut proposal latihan ilmiah direject. ya laa.. sapa x gabra, usaha satu semester menghasilkan proposal tesis yang mantap tiba2 direject bila present xbaek n xbest. kira xdpt meyakinkan pensyarah penilai la. sure la rasa bengan n tension siot. silap ari bulan yang jenis xkuat iman & pegangan diri sure2 kot leh gantung diri. skg pon ramai dah yang aku tgk ada ciri2 tingkah laku abnormal
a.k.a bilazim (kata cik amy huhu)
ne sume adalah sebab fenomena pembentangan proposal latihan ilmiah yang
akan bermula esok. hu2... sume org kecut tunggu giliran masing2. tapi
lain plak ngn aku. aku xplak rasa kecut atau apa2 sperti mber2 yang laen.
bukan sbb aku konpiden sgt ngn proposal aku tu tapi aku rasa apa yang aku
dah wat ebeum ner dah ckup baek pon. klo kn reject so wat jek la yang baru.
bukan susah yg pasti aku nk abis belajar.
heheh aku rasa sume org dah tau yang aku menjadi individu pertama akan
membentangkan proposal tesis nnti. dari 140 ++ studnt B&K aku telah
terpilih untuk menjadi org pertama membentangkan hasil kajian aku
smemster lepas. walau just proposal jek, tapi kan maen susah lagi nk aku siapkan.
ya laa perlukan bnyak benda sebagai sumber kajian. mana leh maen
taruk idea sndiri jek. huhu nasib baen sem lepas aku dpat baek
result papar Dr.Nasir walau final aku bnyak salah huhu...
menjadi org pertama mmg aku suka. bukan nk tunjuk ek atau ekyen jek lebih..
tapi mana tau rezeki aku proposal aku diluluskan untuk dibawa ke lapangan
kajian sebenar.. waaa.. kira sakan la aku. sah2 jadi popular jap. bestnya..
so aku kn la wat bebaek ok. xmau la poyo2. aku tetap yakin dgn kemampuan
diri aku membentangkan hasil kerja aku sebelum ini. cik nani selaku pensyarah penilai aku. so kn la amik hati dia jugak kan. hope sok sume baek2 belaka. xsabo aku nk curahkan segala ilmu n idea yang bersarang dalam kepala otak aku sekian lama ner. huhhu hope sume mber2 bg sport kat aku sok tok wat best mest ++ meletop2. hihi xsabo tgu sok. ada perkara yang lagi best akan aku lalui
selain bentang proposal tesis ner. huhu cpt la ptg sok. aku xsabo
nk kesana melihat sesuatu yng menjadi pujaan hatiku. huhu
nak tau ke? hehe kena la teroka aku dlm2 ek huhu..
ok la hope sume baek2 jek tok pembentangan tesis ne.
hope gak proposal aku lepas n diluluskan.
nnti aku cpt2 siapkan apa2 yang epatutnya disiapkan.
uhu3.. aku nk g interview keja part time ne. hope dpt keja tu.
nnti boleh mkn beso. doa2kan ek muahhhh3..
-iman best-

2 comments:

  1. aku tau ko nk g ner..nk g jmpa abg cc kan..kantoiii..paih dh bgtau aku..heheheheehehehehehe

    ReplyDelete
  2. ala... paiz dengki la tu huhu..
    penat gak keja lor.. walau pon
    sedap mata memandang huhu

    ReplyDelete