Monday, July 13, 2009

KEJA PART TIME KAT CC

haha.. syok bangat lor..
aku baru jek balik dari g interview keja.
hehe jgn jeles ek klo aku katakan yg aku dpt job tu.
huhu xsangka toi aku leh dpt.
mbe sbb daya aura aku yg mantOp ne kot
membuatkan tokey CC tu boleh menerima aku
sebagai pekerjanya.
ala wajah2 aku kan ada iras2 artis
kesayangan ramai hans isaac tu.
so sure2 lah tokey CC tu tertarik n terkesima
melihat keayuan ++ kekacakkan wajah ku ini.
hehe aku gurau jek la..
muka aku xla seensem tu. tapi ada la
bias2 ++ tempias2 hans isaac & ajai tu sikit huhu..
ntah la, mmg dah rezeki aku kot.
aku pon mmg nk keja kan
isi masa terluang aku yg
bersepah2 sem ner. jadual mmg
best bnyk waktu pree tapi aku plak
jenis xleh dok diam.. tu yg mtak keja.
alhamdulillah aku dpt keja huhu
walau aku tgh tension nk iapkan slide
pembentangan proposal tesis esok
namun berita dapat keja ne terus wat aku
hapy n semangat nak keja cpt.
dok plak ngan abg am tu kaaa.. hehe
abg am.. staf keja kat situ gak..
hehe xsabo aku nk mulakan keja tu.
terasa cam dah jadi ahli kelab CC tu plak.
nnti keja baek2 la. tarik pelanggan bg ramai.
yg lagi best nk bg servis terbaek.
ala2.. keja sesunguh la tu kan.. azam ner..
anyway kepada sume mber2 yg ada ne
mulai esok klo korang nk g CC ke, nk
gn komputer ke, nk print ke, nk ftstet ke..
korang mari le kedai yg aku keja ner.
xde la dpt dikaun tapi dpt la memajukan
CC tu. org melayu punya..tau..
so sesama memajukan bness bangsa melayu ek.
ok la.. mekasih bnyak2 kat sume yg bagi
aku moral spot tok aku bekerja n berniaga.
bkan gila cari duit tapi ada matlamat sndiri.
hope suatu hari nnti aku akan mperolehinya
seperti yg aku hajati. doa2kan ek.
amin...
-iman best jugak-

No comments:

Post a Comment