Friday, August 7, 2009

TERSASAR DARI LANDASAN CINTA SEBENAR -AKU MAMAT POYO- JALAN DAAAA


Ntah la aku sendiri xtau nk cita dari mana.
Mungkin disebabkan kesilapan n keegoaan aku kot.
Tapi aku tetap terimanya seadanya.
Klo nk kata bercinta pon aku sendiri xtau la.
Nak kata tidak pon xboleh juga.
Arghhh.. aku konpius sgt2 ner.

Dulu mmg aku bahagia.
Bahagia sgt seperti yang aku kehendaki.
Tapi bermula satu detik..
Kebahagiaan yang aku kecapi ditarik sedikit demi sedikit.
Semakin hari aku semakin perasaan...
Rupanya hidup aku xlah bahagia.
Hanya bahagia utk sedapkan hati n perasaan saja.
Nnti xde jiwa plak nk terus kan hidup.

Emm..aku keliru sgt2 skg ner.
Dimana sebenarnya diri aku.
Nak kata berpijak dibumi nyata tidak plak
Nak kata tergantung diawanan pon tidak.
Dmana sebenarya diri aku???

Emm.. tu la bila soal hati dan perasaan ne menguasai diri aku,
Sume benda aku xleh nk buat.
Buat itu xkena buat ini xjadi.
Kadang2 sume keja xjln, tertengguh..

Aku xnk la dilanda peradaan n keadaan cam ner.
Berat sgt rasanya tok aku hadapi.
Aku tau mustahil aku nk idup hapy ja
Tapi aku xsuka masalh2 yg melibatkan hati dan perasaa,

Btoi kata org
Klo takut ngn ombak jgn berumah ditepi pantai.
Dah berani sgt hadapi so kn la tanggung sendiri.
Arghh.. apa aku tilis ner..
Aku pon xtau laa.. konpius.
Jiwa kacau emosi xstabil ner.
Aku tensioooonnnnnnn!!!!


Bersedirian… menerima hukuman ditinggalkan kau dahulu,
Lesu langkahku… sengaja inginkan perhatianmu,
Sampai hatimu... kau korbankan kasih sayangku untukmu,
Dari air mata... terlalu mengingatimu,

Ku... menyintaimu, menyayangimu,
Untuk selamanya...

Kau bawa bahagia,
Di dalam hidupku sebelum kau pergi,
Perpisahan ini, tiada siapa kan bahagia...

Kau berjanji padaku,
Tak mungkin kau akan khianati untuk kedua kali,
Andai kau kembali,
Menyerahkan jiwa dengan cinta suci,

Aku... menyintaimu, menyayangimu,
Untuk selamanya...

No comments:

Post a Comment