Thursday, August 27, 2009

MY GOOD FRIENDS

Azril Razali a.k.a Anjeril a.ka Macam2 Aznil



Mamat perot agak2 boroi n serabut ne plak kawan laki yg baek ngn aku.
Xtau la cam ner aku leh terapat ngn mamat gendut ner.
Huhu tapi kita org mmg rapat dari sem 1 lagi.
Kira cam cinta pandangan pertama la ahaks...
kekal gak persahabatan aku ngn jeril smpai skg ner.
Jeril ne org terengganu. Aku mmg anti sikit dak2 pantai timur ner dulu.
Tapi lama2 dah bkwan ngn jeril n kawan2 yang lean
persepsi aku sedikit berubah dah.
Bukan nk menilai just masa tu fikiran belom matang
n belom penah lagi jmpa orang luaq perak.
Alhamdulillah aku ngn jeril baek2 ja.
Sebagai kwn yg baek n best mmg selalo la kami selisih faham n gadoh2.
penah aku ngn jeril gadoh smpai xbertegur sapa
n masam mencuka, bertikan lidah n bertegang leher.
Mmg dasyat la kami gadoh. Tapi xde la smpai tumbuk2.
aku mana la larat nk tumbuk n sepak terajang org ner.
Tu la.... pergaduhan tu pon aku xtau apa puncanya.
Yg pastinya mmg bermula dari aku lagi kot.
Tu la aku rasa dah ramai yang makan ati berulam jantung
ngn mulut jahat n lezer aku ner. Ntah laa.. mmg aku dilahirkan suka sound dcrt.
Dah cuba kawal tapi xleh la huhu...maap yek!
Sepanjang berkawan ngn jeril ner bnyk jugak kenangan aku ngn dia.
Terutama masa zaman2 duduk kolej dulu. Sem 1-4 mmg kita org kamcing.
Yala dah itu jek kawan yang aku ada huhu...
pas dah mula dok luaq ner aku ngn jeril dah xserapat dulu.
Mbe sbb aku ngn dia xdok serumah. Tapi xpe kita org selalo jmpa dlm kelas.
Bnyk gak aktiviti yang aku jalankan ngn jeril ner.
Dulu kami selalo g mandi sg samak n kelumpang.
Tapi skg xde dah. Masing2 wat hal sendiri.
Tambah2 skg jeril dah ada buah ati so aku malas nk kaco dia ngn kekasih dia.
Ari tu ada aku g umah jeril kat terengganu.
Mmg best lepak n jejalan kat sana. Nnti aku nk g lagi.
Hope ada peluang lagi tok aku merayap jejalan seluruh terengganu tu.
Emm... teringat plak zaman2 dok kolej dulu ngn jeril. Mmg best. Jerilkan jenis yang nk smpurna sumenya. Gaya pon dah mcm YB jek.
Mana tau nnti dia bertanding kerusi parlimen kuala terengganu.
Hope jeril berjaya. Aku rindu sgt ngn suasana kta org kat kolej dulu.
Rapat n berkongsi suka dan duka. Skg x lagi.
Aku kena idup berdikari tanpa jeril kwn baek aku.
Dia dah ada komitmen baru. So jeril aku hope mu bahagia ngn pilihan mu.
Hope jugak baek2 saja tok mu n aku.
Mu mmg kawan terbaek yang aku ada.
Hope hbungan kita akan kekal selamanya.


ini lah Azril Razali kawan aku yang best huhu











Munira Hamzah a.k.a Munira Kirana



Pompuan gebu2 ne kwn baek aku kat sini.
Walau pon muni ne gebu2 n jadi rebutan jantan2 gersang
muni tetap kawan aku yang best.
Hehe so mana2 laki yang nak ngOrat muni ne kena la tekel aku dulu huhu..
aku ngn muni ne kamcing sgt. Pikiran n otak gila2 kami sama jek.
Just bezanya aku jantan dia betina (ahaksss..).
aku ngn muni ne mmg rapat la. Boleh dikatakan cam feel in love la haha..
jgn jeles plak. Kitaorg ne cam satu kepala.
Sume benda kitaorg nk buat sama2 la kecuali beberapa perkara yg tutttt..huhu.. aku kenal muni ne mmg dari sem 1 berada di UPSI ne.
Muni mmg baek, sempoi n spoting abis. But kadang2 emosi dia lebih.
Paham2 jek la pompuan kan.. sah2 la dtg bulan tu ahaks..
tapi aku xkisah sume tu. Mood dia ok ke x ok ke dia ngn aku
tetep sehati sejiwa (cewah cam lirik lagu plak).
Aku ngn muni ne penah gak la bergadoh2 manja n selisih faham
jeles menjeles rebut laki ahaks (motif). Xde la.
Klo gadoh2 tu xde la apa2 pon. Biase la sah2 la muni gebu ner
xtahan ngn mulut celupar aku yang pedas menyaond org huhu.
Kecik ati n merajuk nk dipujuk.
But apa pon hbungan kita org sentiasa best la.
Byk aktiviti yang aku lakukan ngn muni.
Ya laa dah dua2 kaki jalan sana sini. So bnyk gak la tempat yang kami terjah. Baru2 ne kami g Cameron Highland. Plan akan dtg nk ke Pangko plak.
Klo jadi abis la duit aku lagi huhu..tapi syok.
Muni skg dah ada boypreen baru.
Cis! Jeles toi aku. Ari2 dia dok angkut boypreen baru ke kelas,
kesana kemari. Berkepit jek. Mmg antu la boypreen dia tu.
Skg boypreen dia dah ada kaki baru.
Dgar cita pas ne dia nk bg boypreen dia mata plak.
Tapi sebelah jek kaler putih huhu. Bagus la.
Boleh boypreen dia nmpak bila dlm gelap nnti ahaks...
apa pon muni mmg best la. Kwn ngn muni terasa senang hati
sbb muni ceria n hapy goodluck. Senyuman n teletah dia pasti wat
aku tersenym n ketawa kah kah kah.... =)
so sape2 yang nak kenal ngn muni ne ok jek.
Kwn la ngan dia sbb bnyk yg akan kita ketahui apa tu dunia yang berbeza
n yg pting dpt amik gambo pree hehe (promosi ner).
Muni jgn marah ek. Nnti kena jual.
Ops! Lupa plak mmg dah kena jual ngn dak kelantan..(bukan agil)
nnti g umah mak mertua molek2 sikit deh.
Jgn kaso2 nnti mak mertua takut plak.
Aku harap persahabatan kita kekal selamanya.
Muni mmg best +++++ the best preen n couple (tok pakwe dia jek).



ne la munira kirana. cun kan orgnya huhu




3 comments:

  1. sayang...
    terharunye aku tgok blog ko ni...
    hehe..
    thnks iman...
    ko pun kwn baik aku dunia akhirat =)
    amin...
    yg kelanta tu pehal.??? tak kenal la... agil ker? hehehe....

    ReplyDelete
  2. apasal sumer best prend gemuk2..hahaha..y ptg aku slim..harhar...aku tau ko suka landing kan...sng skit sbb ada org gemoks..haha..eh..muni..azril..jangan marah...kita sama2 team gendot..

    ReplyDelete
  3. haha tau xpe. kwn2 aku sume gendOt2. aku jek kering ahaks.. best kwn ngn gendOt2 ner. mkn pree bnyk hahaha.. so bter cr kwn yg bnyk lemak ek. leh gesel gtu huhu...

    ReplyDelete