Monday, August 24, 2009

JIWA KACAU, EMOSI XSTABIL, FIKIRAN CELARU, HIDUP TONGGANG LANGGANG. AKU TENSION.

cam siot, celaka n sengal toi nasib idup aku ner.
aku xtau la napa aku rasa cam tu.
bukan nk salah takdir ilahi
tapi aku rasa mmg nasib idup aku ner
mmg sntiasa xbaek saja.

ntah.. xtau mana silapnya.
dari diri aku sendiri mmg dah pasti.
yg laen2 aku xtau.
aku benci sgt ngn keadaan aku skg ner.

paling aku xsuka bila perasaan n emosi kawal diri aku.
aku xleh nk wat apa2 pon..
aku sedih sgt ngn diri aku skg ner.
rasa cam baek mati jek.
perlu ke? harus ke? pasti ke?

aarrgghhhhhhh.. bnyk sgt tekanan skg ner.
rasa ca separuh gila dah diri ini
mood aku mmg xbaek,
so sapa2 yg wat hal mmg kn siap sedia
dimaki hamun ngn aku.

napa aku jadi cam ner.
aku xpenah down smpai cam ner sekali.
tapi kai ne aku sungguh2
rasa down,, kecewa n terkilaaaannnn...

cam ner aku nk pulihkan semula smgat aku ner..
aku xde rasa jiwa dah nk teruskan sumuanya.
idup? ntah aku xpasti laa..
aku dah putus asa sgt2 dgn sumenya..

aku rindu kat mak abah kat kg.
rasa cam nak blik kg terus ja.
malas dah nk teruskan sume ner..
apa aku perlu buat ner..
aku keliru sgt2..

aku nk blik kg.
hope dpt bg ketenangan tok aku.
pulihkan smgt tu mmg dah xmgkin.
aku kecewa dgn diri aku.

pada kwan2 yg aik kena sound
maki n marah2 ngn aku tu
aku mtak maaf bnyk2.
aku xde mood buat masa skg,
jiwa aku kacau, emosi aku xstabil n fikiran aku sgt celaru.

perkara2 yang berlaku sungguh2 bg
kesan mendalam buat aku skg ner.
tapi jgn risau.
sume keja2, assgment n t.jwab aku
sbgai studnt n pekerja tetap aku jlnkan.

aku mohon maaf bnyk2 pada sume.
aku rasa dah xde ati nk idup dah ner.
plss... tlg aku pulihkan n kembalikan
semangat aku yg direntap ketika ini.

aku sedih laa..
dah xde yang best perlu aku kongsikan
denagn sume..
mungkin hanya tinggal
nasib seorang sebuah kisah duka.
sedihnyaaaaaaaaaaaaaaaa.............
waaaaaawaaaaaaaaaaaaaaaaa... :(

No comments:

Post a Comment