Wednesday, February 25, 2009

aku iman wahyu yang best - membina repo -



aku iman yang best!

Tak reti r nak story pe about me.
tapi dah baca kang jangan gelak lak k...
aku orang perak kat teluk intan.. tau kan tempat tu..
dok kawasan felcra jer tapi dah maju la ckit tak r cam felda tu..
yang lagi best kat kawasan sawah padi n estet kelapa sawit..
cantik giler pemandangan dia tau...
lagi umah aku dekat sangat ngan pasir salak...
tempat yang bersejarah tu... tau ker??

k skg tentang diri aku lak..
aku ner tak ar best sangat coz memboringkan..
tapi yang best aku pandai menyanyi..
nak dengo lagu pe cakap je sure leh aku nyanyikan...
aku sempoi jer tak r smart sangat...
selekeh pun tak tapi boleh r nak kata cun abis...hehehe...
muke pada realitynya tak ar ensem sangat
tapi kalo tengok dari tepi sejibik cam hans isaac.
tu la aku pun tak tau nape orang kata cam tu.
dari depan lak ade la iras2 fahrin ahmad mix ngan ako mustapha.
cewah tak de la just main2 je...
pepe pun aku memang cute giler la....hehe..
badan kurus tau tapi kurus lagi osman kering. tak taf la tu...
yang pasti tinggi sangat cam klcc r....ye ker???

perangai tak r baguih sangat tapi leh tahan la.
aku kuat bercakap n kadang2 tu terlepas gak cakap yg bukan2.
sape yg jadi member 2 hope paham la coz aku ner mulut lezer.......
bukan celupar tapi tak leh kawal bila dah bukak mulut...
asyik wat lawak jer n ketawa tahap dewa tau.. kah3....
aku tak suke serius sgt n suka kat suasana yg teraputik n kondusif..
sesuai tuk berdua2an...hihihii

lagi aku kuat jeles walau kawan sendiri.
tak suka dkongkong n dkawal.
suke bebas n nak bergaul dengan sume orang
yang best n kuat layan perasaan.....wooooo.... motif ek...

gemo dok sorang2 n kadang2 tu berangan la..
tak tau berangan tang pe yang pasti banyak tentang
kawan2 n yang "sepesel" kat ati ner.
tang study jauh sekali n tak penah kot...emmmm...

aku ne penyayang n suke kat sume orang
tak kira gender asalkan dia pun sayang kat aku…
lagi dia sayang lagi la aku sayang kat dia.
lagi dia cinta kat aku lagi ar aku cinta kat dia.
aku antara umat yang mudah sangat cair ngan pujukkan
n tak leh tahan bila ade orang pujuk.
kira tak guna ar merajuk coz akhirnya akan baik gak.
kadang2 tu ngada2 gak bukan pe sajer nak manja2...

tak selalo sakit coz pandai jaga kesihatan.
tak minat kat habuk n tempat yang koto.
kira pembersih r..

nak kata orang masjid tu leh gak kot
coz selalo gak turun p surau jemaah ngan member2.
bukan nak gtau yang aku alim tapi lebih kurang cam tu la...

aku de 8 org adik beradik n aku anak ke 7.
best sangat dok kat bawah2 ne leh manja2 ngan mak abah.
tak penah dipukul n susah n jarang wat benda2 jahat..
kira anak yang paling best + baek r 2 tau....huhuhu....

selalo tolong mak kat dapo bila de masa pree
tapi mbe banyak nyebuk kot dari menolong...
cam tu gak ngan abah selalo tolong tengok abah wat kojer..
hehe aku xlarat r nak angkat kelapa sawit ngan badan sekeping ner...

yang lagi penting kat sini aku seorang yang sangat bijak..
bukan nak bangga diri tapi dah dapat masuk n study kat upsi
kira pandai r tu kan waaaaa... cerdik sangat kan...

k tu je la tentang diri aku amacam puas ati tak..?
tak puas… ai susah ar cam ner..
tapi klo nak tau storu yng lebih mendalam
n lanjut tentang diri aku meh la
kita berkenalan n berkawan2....
korang kena teroka aku dulu la klo nk kenal..
klo aku dok story ja nnti dah x hot
n kang xde dah yang sepesel lak aku nk story..

anyway aku ucapkan slam perkenalan
tok semua yang sudi nak kawan2 ngn aku.
terima kasih kerana mengunjungi blog aku ner...
tQ2 so much.. muah3..
………………………………………………………………………………………………

No comments:

Post a Comment