Tuesday, February 10, 2009

iMan & AiriSh





Airish & Iman. Arini genap lah 23 tahun umur Airish sebagai salah seorang remaja lelaki dewasa yang telah matang. Rakan2 sekuliah pun bagi la present kat die sempena besday die la ni. Next week da last exam nk cuti da..

Iman : Hepi besday bro.. ko da tua lagi setahun.. hehe.. =)
Airish : Ooo.. tQ2.. ingat gak korang kat aku ni..
Iman : Nah 'Present' pen untuk ko. Jangan bukak tau.. SUPRISE..!!
Airish : Ape bodo punye kawan nk suprise tapi bgtau 'Present' pen..
Iman : Alaa... kantoi! Xpe janji pen ni spesel.. hehe.. =)
Airish : TQ Iman.

Selang smiggu dorg pun exam Airish & Iman pun menjawab soalan dgn bersungguh2 penuh tekun & penuh migrain akhirnya tamat laa exam dorg..

Iman : Ko dapat jawab x exam td bro?Susah siot.
Airish : Dapat la aku kan genius, aku kompom cemerlang punye..
Iman : Yeke? Bagus laa. Eh.. ko da guna x pen yg aku hadiah kt ko 2?
Airish : Dah la, 'special present' kan mesti la pakai huhu...
Iman : Hahahaha.. bagus2.. kat sape yg ko 'PRANK' pakai pen tu? Aku beli pen tu kat MAGIC SHOP. Lepas 15 minit dakwat die hilang. Untuk dajal org best la.
Airish : Hah? yeke?? Adoiiiii... Kompom failed exam aku ni bro.. wawawa..!!
Iman : Aik..!! Nape plak?
Airish :Pen 'Special' ko tu la aku pakai mase jwb exam tadi. Aku la yg 'Prank' dri aku sendiri.. wawawa.. ko pun 1 x bgtau awal2..
Iman : Laa..

moral - jangan la kena2 kawan ner ek-

Macam biase laa citer 2 org sahabat ni Iman & Airish
Jam menunjuk kan pukul 12 tghari pe lg lunch time la. Ni citer 2 mangkuk x laen x bukan Iman & Airish bila dah keja plak. Ikutilah kisah 'sintoi' mereka.

Iman: Airish..dah kul 12 ni jom rehat..
Airish: Aik... rehat jek? X g makan?
Iman : Same lah tu mangkuk g rehat tu makan sekali lah..
Airish : Ok aku tumpang kereta ko ek? Bangga ciket naek Nissan 350Z.
Iman : Ok tarak hal nye, aku pun nak tayang kereta sport aku tu hehe... =)

2 orang mangkuk ni pun g la lunch kat 1 restoren 5 star. Tp tempat parking xde so dorg parking jauh cket laa. Sbelum tu si Airish ni g cucuk duit tapi....
Airish: Alamak Iman aku Lupe la bawak wallet. Aku tertinggal kat dlm kereta ko.
Iman : Ape la ko ni wallet pun boleh lupe, bahaye betul laa. Baru withdrawl plak tu..kalau ilang? cicir? camne? rugi tau. Ko ni cuai la. Pelupa..!!
Airish : Jangan la jadi mcm mak aku bebel2 plak..!! Jom teman aku amik jap.
Iman : Hish..!! macam2 la ko ni jom laa.
Arish : Aik... mane kau parking bro? X nampak pun kereta ko?
Iman: Jom la g balai..
Airish : Hah? Ape kes g balai? Bile mase plak ko park kt balai?
Iman: Bukan park kt balai.. Hehe aku lupe laaa...
Airish: Lupe bende nye?
Iman : Aku lupe amik kunci aku tadi, tertinggal kat pintu kereta paham2 je la kalau dah kereta sport Nissan 350Z dah tersedia dengan kunci kat pintunya ape lagi? Kene curik la..!! wawawawa..!! aku LUPA..!! aku CUAI..!! Waaaaaawaaaaa..!!
Airish : Yess..!! Bagus2..!! Padan muke kau, padan muke aku, dengan wallet aku, dengan duit aku,dengan kereta sport engkau pun kene kebas...
moral -laen kali hati2 sikit k. jgn cuai2 la bro hu-

No comments:

Post a Comment